Sommar, fanskap och eufori

Jaha, då var man här igen. Kopierade mitt gamla arkiv så intresserade kan läsa lite - det kommer nog mer sen när jag orkar hämta hem min Mac, i alla fall lite. Jag vet inte direkt vad jag ska säga.

Nu var det OKTOBER igen. Att jag trycker på att det är oktober är för att jag inte riktigt tagit in att sommaren är över.

Sommaren tills idag har bjudit på det mesta;
- nya vänner,
- sol,
- saker att göra,
- flytt,
- sol,
- tragik,
- sol,
- total ensamhet på Vätterstranden de enstaka regndagarna,
- sol,
- en framtid,
- tid med en del vänner,
- bortgång,
- godis,
- och massa annat som ingen orkar läsa.
Allt som allt, en hyfsad sommar helt enkelt.

Nu är det dags att börja skriva om sånt ingen bryr sig om igen - så se fram emot om möjligt mindre sommarnostalgi och mer lamt nonsens. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0