Man måste kunna ta sig tid ibland (2010-05-15, 00:04)

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har massor att säga, men mitt huvud är tomt. Eller, det är det inte egentligen, men ingen vill veta så mycket om sånt. Jag kanske kan börja med att berätta att jag var på min studentbal den 1a maj. Jag vet inte vad jag trodde om den, men mitt sällskap till balen tillika en alltid häpnandsväckande och underbar person tillsammans med stora delar av trean och lite annat folk förgyllde kvällen.

Jag har skrivit ner så mycket jag skulle kunna bli förbannad på, men jag orkar inte bli förbannad. Ingen bryr sig om GB-gumman. Alla har slutat bry sig om Victorias bröllop med gyminstruktören från Ockelbo. Faktumet är att ingenting väsentligt har hänt. Inget, förutom att jag har chillat otroligt mycket de senaste veckorna (innan mina prov) och fått lite hjälp att ta tag i mitt liv, och planera världens fetaste sommar-idé.

Det är exams nu, snart är det studenten, jag ska flytta hemifrån och gör både det ena och det andra. Allt händer NU. Varför kan inte min omgivning ta det lika lugnt som jag? Andras i tre sekunder.

Jag kom på att jag inte skriver på något roligt sätt idag, mest på grund av att jag just blev tillsagd att jag skriver lite annorlunda i vanliga fall. Faktumet att veckan har tagit ut sin rätt på min hjärna och att klockan är vad den är gör att jag inte orkar bry mig.

Jag får skriva mer imorgon. Och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0