Allt är en konst (2010-04-26, 22:49)

Jag fick en fet tankeställare idag, som jag inte riktigt vågade tänka på tills jag för någon anledning låg på golvet och matade ner en internetkabel genom ett hål i detsamma. Den tog emot att höra, men jag är glad att jag fick höra det, nu när jag försöker börja om och ta tag i mitt liv.

"Du är lika illa, om inte mer illa, än media själv" fick jag höra.

Jaha, tänkte jag. Inget mer med det. Sen försöker jag rättfärdiga det... och vips, så är jag i den sitsen jag aldrig vill sitta i. Det är inte okej att vända och vrida på ord, att få saker att låta bättre, även att det är småsaker. Det är därför jag hatar media. Sen får jag höra att jag gör det själv.

Jag må inte skriva storskaligt, jag skriver inte för miljontals människor, men fan. Fanfanfan. Hur kommer det sig att jag verkar personifiera allt jag inte vill vara?

Jag bygger upp i-landsproblem också. Meh, som den attention-whore jag är får ni leva med det.

Tack för en chill dag, för att du är ärlig, och för att du orkar med allt jag säger och gör. (Jag hoppas och tror att du vet vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0